środa, 25 czerwca 2014

Wymiana i co dalej?

Dużo osób jadących na wymianę marzy o tym aby uzyskać amerykańską i ominąć polską maturę. Pod tym względem, NICZYM się od nich nie różnię. Podczas wymiany będę Juniorem, jednak nie jest to żadnym problemem, oprócz tego, że nie dostanę High School Diploma (mimo wszystko i tak były na to nikłe szanse). Mam wielkie plany co do mojej przyszłości w Stanach, więc zrobię dosłownie wszystko żeby się spełniły. Chciałabym zostać w Missouri i kontynuować tam naukę na Missouri State University w Springfield. Jeśli ktoś z was czytał komentarze pod poprzednimi postami wie, że "wybrałam sobie" 4 uniwersytety: UCLA, UCSD, Hofstra, FIU jednak z pewnych powodów byłam zmuszona zmienić zdanie. Ktoś może mi zarzucić: "Masz niecałe 17 lat, a ty już planujesz przyszłość, czy dobrze się czujesz?!" lub "Nie wyjechałaś jeszcze na wymianę, a już planujesz studia..." - tak, ponieważ wszystko trzeba załatwić w ten rok, a ostatnia decyzja musi praktycznie zapaść do listopada. Zamierzam studiować na kierunku Clinic Psychology. Jeśli chodzi o egzaminy, które muszę jeszcze zdać to zostaje tylko ACT i GED (zastępca HSD), ponieważ TOEFLa już mam, a w moim High School mam przedmiot "ACT preparation", więc się nim już nie martwię. Pozostaje GED... dam radę? Oczywiście! Nie ma innej opcji :)









Oczywiście plany mogą ulec ogromnym zmianom, jednak jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to zamierzam ubiegać się o stypendia, dzięki którym nie będę musiała płacić pełnej kwoty, co jest bardzo dobrym wyjściem.

Jednak na razie koniec przemyśleń i planów na przyszłość. Teraz jest czas na przygotowania przed wymianą <3

Natalka leci już jutro, więc trzymajmy wszyscy za nią kciuki! Dasz radę :*

33 dni!

EDIT: Nie jest wymagany ACT! Jednak i tak będę go zdawać dla własnej satysfakcji :)



10 komentarzy:

  1. A ile pkt miałaś z TOEFLa? Trudny był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczająco tyle, żeby mnie spokojnie przyjęli :) test był średnio trudny :)

      Usuń
  2. W końcu zdecydowałaś się na ACT a nie SAT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ponieważ przeczytałam wiele opinii i okazuje się, że ACT jest faktyczne łatwiejszy :)

      Usuń
  3. "Natalka leci już jutro, więc trzymajmy wszyscy za nią kciuki! Dasz radę :*"
    Awwwwwwwww!!!! <3 tak bardzo kochana! :****
    Ty już też za nie długo tutaj będziesz ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka mialas srednia z tego roku w lo i czy ona liczy sie na studia w ameryce? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4,5 - świadectwo trzeba przetłumaczyć, wtedy się będzie liczyło :D

      Usuń
  5. Mam nadzieję,że to będzie nasz najlepszy rok w życiu!
    Trzymam za Ciebie kciuki !
    Ahhh...przygodo witaj! :)
    +dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam do mnie! :)

    KEEP
    CRAZY
    WE'RE AN EXCHANGE STUDENTS! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będzie najlepszy <3 Dziękuję, ja za Ciebie również :)

      Usuń