czwartek, 12 czerwca 2014

KAT->FR->EWR->STL

Do wylotu pozostało równo 50 dni! Gdzie ten czas upłynął? Dopiero odliczałam do FCE - 59 dni, którego zresztą piszę już jutro. Co jest dziwne/straszne? W ogóle się nie stresuję. Co u mnie nowego? Moja pierwsza rozmowa z host family przebiegła IDEALNIE <3 Rozumiałam wszystko co mówili i też mnie rozumieli, więc jest w porządku. Host siostra właśnie wygrzewa tyłek na Florydzie, bo wakacje zaczęły się jej 23 maja. Z rozmowy dowiedziałam się, że w szkole będę miała tablety (zero książek, zeszytów, a zadania domowe polegają na tym, żeby pooglądać ile razy się chce jakiś wgrany wykład i na następnej lekcji pisze się z tego mini quiz). Opcja z zadaniem domowym jak najbardziej mi odpowiada :) Wczoraj umówiłam się na wizytę w ambasadzie i mój termin to 16 czerwca 2014 godz. 10:30 = 6:30 autobus z Raciborza = 5:00 pobudka... Pociesza mnie fakt, że moja przyjaciółka też będzie, mniej więcej o tej porze musiała wywlec się z łóżka (:*).  Tytuł, hm... LOTY - coś na co najbardziej czekałam. Lecę z Natalią (wypełnianie wniosku z Tobą - jedna wielka masakra, ale było śmiesznie :D) i Olą, ale z moją Oleńką spotkam się chyba dopiero w Nowym Jorku ;c.









Następny post prawdopodobnie 16 bądź 17 czerwca.


8 komentarzy:

  1. Co to za appka do odliczania dni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już blisko :) Poszczęściło Ci się z host family, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, już ostatnia prosta ;) Nie mogłam trafić lepiej. Tobie również powodzenia! :)

      Usuń
  3. Jejku, ta szkola to naprawde cos niesamowitego ! Zazdroszcze! Mam do ciebie pytanko. Jake mialas wyniki w nauce zeby na takie cos wyjechac? Znasz biegle angielski czy podstawy z lekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było mieć średnią powyżej 4,0 chyba :) Biegle na pewno nie, ale dodatkowo uczę się baaaardzo długo, więc jestem na poziomie B2/C1 :)

      Usuń
  4. Dostaniesz high school diploma

    OdpowiedzUsuń